ADS

ADS

Tuesday, October 29, 2013

:: 28.10.2013

Cerita semalam. Alfatihah untuk arwah ayahngah yg kembali ke rahmatullah. Semalam. Ni pakcik aku. Abg abah aku.

Pukul 10lebih cmtu dapat wasap kat family aku gtau pasal ni. Aku terus called incikhubby yg tgh keje.  Time tgh online ngan incikhubby mak called aku. Nak dijadikan cerita mak abah family kakmi n family abijam semua ada kat Kuching. Kakmi ada kerja kat sana and yg lain tu teman kakmi and holiday sekali. So mak mengharapkan aku jadi wakil. Flight balik dorg petang. Nak tukar dah tak boleh sbb dah takde seat yg avail. So mmg kena tunggu ptg gak.

Aku mmg nak g terus time tu sbb teringat time khayrah dulu ayahngah aku ni la org pertama yg sampai kat masjid kem. Aku terus called hq informed aku nak balik. Terus gerak balik ke kajang amik incikhubby.  Time tu da 11 lebih. Tunggu nak call kakcik. Henpon dia rosak lak. Sib baik laaaa dia on fb. Terus gtau news tu kat dia. Dia pulak dari shah alam. So tunggu dia kat setapak terus (umah cousin aku . Anak arwah ayahngah). Kat surau buat apa2 yg patut. Pas asar selamat dikebumikan semua. Semoga arwah ayahngah sentiasa dicucuri rahmat. Alfatihah.... :'(

No comments: