ADS

ADS

Sunday, January 30, 2011

:: Perpustakaan Negara Malaysia

Anda selalu tak berkunjung ke Perpustakaan Negara Malaysia (<----sile klik untuk maklumat lanjut) di Kuala Lumpur? okok...frankly aku pun jarang datang sini. kali terakhir aku datang & buat kad library pun tyme form brape tah dulu. apa la kan..kat sekolah dulu aku ni nama jek librarian. tapi pergi perpustakaan negara pon sekali dua jek. huhu...




okok...sebenarnye nak cerita. last Sunday aku teman incik bf. die nak study + siapkan assigment die yg berlambak tuh.so kitorang pon pergi la library negara nih. saje jek la nak merasa kunun. incik bf lagi best. die tak pernah pergi langsung ok...mmg tak boleh dimaafkan. berapa tahun hidup kat KL nih syg? skali pon u tak pernah pergi.hehehheheee...

tapi mmg best la Library kite nih.banyak seksyen+banyak kemudahan+banyak informasi+selesa+staff yg ramah dan baik.sgt teruja la dapat duk sana and study.hehehe.eh2...macam aku plak yg study.padahal teman jek.hehee..lenkali nak pergi la.BEST! u ols yg tak pernah pergi lagi tuh sila2 la berkunjung ke sana.moh kite ramai2 membaca buku di sana. BANGSA MEMBACA BANGSA BERJAYA


p/s:: credit to Google untuk semua photo di atas

No comments: