ADS

ADS

Friday, November 1, 2013

:: Officially I am opah!

Lupa nak update pasal ni. Just want to announce to u all over the world that I am officially opah to this cute lil baby girl. Hello my grand daughter Syamimi Umairah.

Hihi. Cousin aku punya anak dah selamat melahirkan seorg lagi khalifah Allah di bumi ni. So disebabkan cousin aku punya anak da panggil aku maksu syira and incikhubby paksu yeop. So anak dia kena la panggil aku opah su syira and toksu yeop. Tidakkah kelakar itu?oh nooooo!!!!! Rasa iols mcm da tua sgt uols. Di usia 27thn da bergelar opah. Padahal umur aku ngan anak cousin aku tu sebaya. Aigooooo. Redho!

Btw. To the beautiful lil girl semoga jadi anak yg solehah dan membesar dgn sihat hendaknya. To my anak saudara yana, happy confinement and enjoy ur breastfeeding moment!

No comments: