ADS

ADS

Sunday, November 25, 2012

:: Mommies & Daddies To-be Day ouT!

:: 24 November 2012 
:: Saturday 
:: 4.30pm
:: Putrajaya
:: Mommies & Daddies-to-be Day ouT!

Details pasal day out tadi. siyesly, mmg best! Alkisahnya, mula dari fb la. dah duk cerita2, berkomen2, last2 kakak aku kasi idea kitorg g amik gambar since kitorang bertiga tgh pregnant. oooo. ye. kitorang bertiga tu adalah aku, ika and fatin. actually x cukup korum. ada lagi sorang. cik aunty gojes. cik rabia. tapi dia ada oustation lak. so tak dapat join. its ok la. mmg taknak pospon coz fatin dah sarat. tunggu hari jek. kang terberanak tak sempat amik gambar perut masing2 bertiga. hehe. kitorang berempat adalah bff since primary school taw. kira la brape lama kitorang da kawan. lama woooo....

Actually janji pukul 4pm. tapi janji melayu namanya. last2 4.30pm gak. aku la yang paling lambat. ehhh. tak. cik photog iaitu kakak aku yg paling lambat. mula2 aku nak pergi sorang jek. sekali incikhubby kata dia keje malam. ehhhh. bolehlah teman aku kan. aku bukan takmo pergi sorang2. aku ni kan buta jalan. kang sesat kat Putrajaya sape susah??? hahahaaa. last2 incikhubby teman gak.

couple yg first skali sampai adalah fatin and hubby:

2nd adalah ika and hubby:

and couple last sekali aku and incikhubby:

tapi yang paling lastttttt sekali sampai kakak aku. cik photog for today:


Agenda 1st adalah makan2. since kami buat potluck so lepak kat tepi tasik jek. puan fatin bwk KFC+tart. puan ika bawak cake+tropicana juice. aku pulak goreng nuget+sosej. ehhh. bukan aku. incikhubby yg tolong goreng. ngeh3.

kita makan dulu!!!!!


after makan pergi solat dulu kat masjid besi. then after tuh baru lah posing-memosing uols!!!! takmo cite banyak. tengok gamba jomsss!

muka excited!

dari start sampai abis kitorang tak abis2 gelak! hahahaa.

gelak lagi. fatin paling excited!

gedix mommies!

bagi chance la org bersalin awal duk tengah2. hehee

ayu kunun!

loving couples!

sweet!

candid! suka sgt!

depan Istana Kehakiman :)

ok. enough! lain2 gambar aku upload kat fb la yer. ni macam ala2 teaser jek. hahaa. puii! ehhhh. ble lagi la dapat macam ni. masing2 da nak berbaby. ada anak nanti bila la bley posing-memosing cam gini lagik. tapi boleh jek kan. tapi that time posing dgn baby masing2. tak gitu? hehe. siyesly, seronok sgt harini. dah berapa lama tak jumpa and borak macam tadi. gossiping sume pasal pregnancy jek. almaklum masing mommies to be :)

btw, thanks to korang coz dapat spent time mcm tadi. thanks to incikhubby coz sudi temankan. and lastly big thanks to my sis coz jadi amatur photog tadi. A day spent with u friends is always a day well spent :) nanti kita jumpa lagi and posing-memosing lagi yer. time tuh kena cukupkan korum. aunty to be, cik rabia kena ada plak yer ;)

p/s:: tadi try pakai kain batik kat umah. saja nak try coz nanti berpantang kena pakai kain batik kan??? ok. frankly. aku mmg tak reti pakai kain batik. jadi tah pape. oit2. jgn gelak la....huhu. sape tau pakai kain batik? ajari aku boleh???? incikhubby kata pakai kain pelekat boleh la beliau ajar. cehhh!

p/s:: cepat lak rambut aku panjang. baru potong last 3weeks. da boleh ikat balik. dah mcm Dora the explorer pun ada rambut aku ni. haisssshhhh!


p/s:: perut aku selalu senget. baby selalu duk belah kanan. ble time senget tu mcm nak gelak pun ada tengok perut sendiri. hehehe. 



No comments: