ADS

ADS

Monday, August 23, 2010

::Meriah suda! ;D

♫ ♫ ♫Selamat Hari Raya...kepada saudara serta saudari♫ ♫ ♫...ewwwah...(betul ke lirik die cmtu?? ;p)..hehee...aku bukan pe nak cite jekk...kat opis aku ni ha da meriah nak raye da...da siap gantung2 kad raya..lampu kelip2...bulu22 kaler ijau (aku xtaw name sebenar die)...yg paling bestnyer aku lah yg gantung tuh sume...SEBAB???sebab aku jek yg mampu untuk berdiri atas meje dan melangkah divider meja kat opis...hahahahaa....aarrhhh...aku xkesah pon..janji ade suasana raye kat opis tuh...kekekkekee ;DD

jom2 tgk photos dibawah:

::Selamat Hari Raya! ;D::
::tinggi kott nak gantung bulu2 ijau kat siling tuh...;p::

::muke lepas berjaya siapkan keje ;DD::

p/s::sonoknye mau RAYA!lagu raye pon da pasang kat opis ;DD

2 comments:

Unknown said...

semangatnye..hehe..cmat ari raya cmat ari raya.. ngee~:D

iDe said...

selamat hari raye! ;)