ADS

ADS

Sunday, August 22, 2010

::Tren & si kenit2 ;))

las saturday..aku balik dari shah alam nek tren..hehee..sajek jek kan..ade kete takmau bawak..bukan nye ape...aku n kakak aku nak bawak anak2 abg aku merase nek tren..slalu dorg tuh tgk jek tren lalu..so kitorg pon sepakat la nak bawak kenit2 tuh nek tren..abg & kakak ipar aku xkesah..janji anak2 dorang selamat sampai ke destinasi..;)

susah gak nak angkut 3 org kenit nih..mcm2 hal...tapi yg bestnye bile bwk budak2 kite bley dapat seat..i likeee...mule2 dari shah alam nak tuka tren kat kl central...skali kl central ramai giler org tgh tunggu tren ke seremban.so kitorg teruskan perjalanan ke stesen kl & tuka tren kat situ.kurang sket org ;) tgk la photo2 kat bawah ni..atr gaya2 si kenit2 tuh ;) :

ni gaya dalam tren ;)
ni gaya luar tren;)) 
ade mcm2 gaya lagi..tapi xbley la nak upload sume kat cni..hehee...;))Alhamdulillah..selamat jugak kitorang sampy ke destinasi ;) 

p/s::2 hari berturut2 kakak2 aku belikan beger msia tuk aku tuk berbuke..suke! ;DD
 

3 comments:

uReiHa LaT said...

bwk budak2 berjalan mmg penat, tp seronok kan ida :)

daisy said...

waahhh..
seronok betul diorang~

iDe said...

lat::mmg SGT2 penat...byk keletah...tapi sonok woo!hehee.. ;D

daisy::dorang sonok, aCu die ni laaagiii la sonok..hahaa..;))