ADS

ADS

Sunday, June 27, 2010

::Weddings on Sunday (27June2010)

harini ade 2 weddings yang aku g.1st wedding neighbour aku punye anak kawen..eyhh...aku xtaw la plak macik tu ade anak lelaki yg da besar..hehhee..nampak sgt tak kenal jiran ;p .then after wedding umah neighbour, aku n kakcik g wedding member aku Maslinda Musa kat Taman Bukit Raya, Hulu Langat.ni mmg member aku from primary until 2ndary school.tapi die lebih rapat ngan kakcik coz dorang 1 course tyme degree kat uitm s.alam.kad kawen pon die bagi kat kakcik jek. ;) harini ni 2-2 wedding yang aku g theme die BLUE hehee...kat bawah ni photo mereka:

pelamin neighbour aku yg kawen tuh

neighbour's wedding @ Taman Sutera

cikyang & mak

me & kakak

Maslinda & hubby @ Taman Bukit Raya

Maslinda+Hubby & us

p/s: turn aku bile plak???eheh~~~ ;p

No comments: