ADS

ADS

Sunday, June 27, 2010

::statement PALSU!

hye semua....(tibe2 plak la aku say hye kan..xpenah2 pon ;p)...

saje jek nak gtau...sok hari ISNIN...aku SANGAT SUKE hari isnin..bile nak tibe jek ari isnin...hati berbunga2 riang...SERONOK sangat,...UNEXPLAINED!.....

sebab ape aku suke hari isnin...pertama...bile hari isnin jalan misti jammed!jammed geDAMN!...sukenyer bile jalan jammed...hati seronok tengok kete beratur panjang2 atas jalan raya...i likeeee~~~~

kedua sebab dapat jupe boss...uishhh..suke la aku jupe boss...bile jupe boss dapat keje baru...pastu keje pon bertimbun2...meja pon penuh ngan file...aku mmg suke tempat aku serabut..baru rase diri ni sebagai seorang staf...i likeeee~~~

ketiga plak...bile masuk keje ari senin jek misti telefon berdering2....'hello..selamat pagi...cik ida please....'...ishhh...sukenyer aku bile orang call2 aku nih..rase macam artis plak...ehh silap....menteri!hahaa... i likeee~~~

haaa...cukop la aku kasik 3 alasan kenapa aku SUKA SANGAT hari isnin.....sukenye hari ISNIN!!!!!




***************************************************
***************************************************
***************************************************



p/s: the TRUTH is I HATE MONDAY!!!!!!!


*****sekian*****

6 comments:

dunspeak♥ said...

i hate monday toooooooo~

Reloading said...

i to aand 3

Hanil said...

hehe~ rilek la..ko xtau keje aku nk mereng bagai nih~ org suke sunday.aku?weekdays memang membosankan.mcm skrg ni la aku asyik surf je xbuat keje satu hape pun lg

Hanil said...

hehe~ rilek la..ko xtau keje aku nk mereng bagai nih~ org suke sunday.aku?weekdays memang membosankan.mcm skrg ni la aku asyik surf je xbuat keje satu hape pun lg

iDe said...

bosan gle kot senin anil..aku ari ahad jek hati dah gundah gulana...uwaaa!!!mals nak keje..huu

Syuhada Mohamad said...

hahaha.. aku pon same.. arini bos aku mood x baik.. sume la kena marah.. adoi. tp biase la. aku tetap cool n senyum je.. hehe... malas pk lame2.. serabut je.. :P