ADS

ADS

Thursday, March 28, 2013

:: 85 days :)



Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

Hurm it's been 3months ago since the last time I updated my blog. well...seriously i'm too busy with my personal life.wah gitew. busy ngalahkan menteri. banyak sangat benda lain yang much more important nak buat sampai tak tersempat nak update kat sini. kat tumblr sempat lak. pang! *lempang diri sendiri*

OK. mungkin ada yang tau and ada yang baru tahu. Saya telah pun selamat melahirkan seorang baby girl yang comel, cute, cantik (macam mommy dia) pada 3January2013 (3.1.13) pada jam 8.16am di Hospital Kajang. Harini my baby dah berusia 85 hari dah pun. Oh, yer bersalin secara caesarean due to my high blood pressure (during pregnancy yang tiba2 ada). Alhamdulillah semuanya selamat walaupun baby yang dilahirkan adalah pramatang. dalam erti kata lain baby prem. 12 hari duduk dekat wad betul2 mencabar tahap emosi aku. :'( (takmo duk wad dah). dari 2/1/2013 dah kena warded and 3/1/2013 kena paksa bersalin and tiba2 doc kata ada something wrong dengan kandungan dalam darah aku and bp lambat turun thats why la aku bertapa lama kat wad. oh ye, nama mmg kitorg sempat pilih yang untuk girl jek since gender tak dapat dikenalpasti semasa dlm kandungan. Nama yang dah dipilih sejak baby ada dalam kandungan lagi is Khayrah Batrisyia Bt Mohd Syapri. maksudnya, yang mulia dan banyak kebaikannya serta cerdik dan pintar. well, my dad gave my baby other name which is Iqlima Syahnaz yang bermaksud kecantikan yang penuh dengan kebaikan. i like both. and aku panggil dua2 nama sekali :)

OK2. takmo cerita panjang sgt dlm entry ni. aku da siap type panjang2 dalam aipon untuk entry yg patutnya di up kan later. tapi tiba2 lak aipon aku wat hal. dang! oh noooo! kejap ok kejap ko. but no worries guys, will update soon, dari date aku tiba2 kena detect ada high bp and time lahirkan baby, baby masuk incubator, baby kuar incubator. semuaaaaanya will be updated soon + together with the photo. so stay tune guys! :)


No comments: