ADS

ADS

Sunday, April 3, 2011

:: Saya mahukan Raja Buah!!!!!

Oh kome...
deghoyan da berbunge!!!!!

haaaa..taw tak lagu tuh???heheee...ofkos la uols taw kan...tu lah lagu Os. tak taw jugak??meh2 layan video die...hahaaa..





haaa..dapat???? tu la lagu yg aku maksudkan.kalu tak taw gak tak dapek la den nak nolong laie...heheee..


okok...sebenarnye nak bagitau sume yg aku mengidam nak makan durian...huwaa....oit3..syahirah! ko ingat ko pregnant nak ngidam2 bagai..???aissshhhh....masalahnya aku mmg teringin pulak nak makan durian nih.dari aritu lagi...cer tengok gamba2 kat bawah ni.....


aisshhh...maunya tak teringin..teringin weh nak makan Raja Buah nih!!! adoyyaii...sape nak belikan tuk aku???

haa..cite pasal durian nih teringat lak zaman kecik2 dulu..dulu2 aku penah ikot pakcu aku pergi dusun durian kat kampung.alaaa...tyme cuti sekolah kan.pergi dusun..kutip durian...galah manggis ngan rambutan..perghh..best gile...ada pulak langsat...mmg best...kutip2 sume..letak dlm bakul besar tuh and bwk balik rumah.,makan ramai2.mmg terbaekkk!!!aishh..rindu lak zaman tuh.sekarang ni dah tak buat dah kerja2 cmtuh.nak makan buah kena beli kat kedai.atau gerai tepi jalan.tak best kan?huhuu..kan best kalau...."andai dapat kuundurkan putaran dunia"....

okok...cukup!aku repeat balik soalan di atas..ada sape2 tak yg nak tolong belikan aku durian????cepat2!!!da ngidam sgt nih! huhuu...

*credit to Google for the photos*


No comments: