ADS

ADS

Saturday, April 2, 2011

:: Maharaja Lawak ;D

sekarang sibuk pulak la kan dengan Maharajalawak kat Astro Warna. tadi tyme otw balik dr Shah Alam incik bf msg..beliau tgh tgk Maharaja Lawak.alaaa..tyme tu aku rasa mcm tak sempat jek nak smpy umah tengok.lagipon umah aku tak amik Astro Warna.sampai jek umah kakak aku try bukak Astro Warna tup tup ada rupanya channel tuh kat umah aku. apasal selama ni aku tak tau??aishh...musykil...tadi sempat la tgk group Balas, Sepah, Jihan and Nabil.aisshh..lawak2 lawak dorang. cumanya aku tak sempat nak tgk Jozan.aduyyaii..takpela..ada ulangan kot. Malam ni masih belum ada apa2 penyingkiran. so tunggu nx week k ;)

Barisan peserta Maharaja Lawak (ML):

1. Alex
2. Amir
3. Balas
4. Jambu (gabungan Yus & Tauke)
5. Jihan
6. Jozan (gabungan Johan & Zizan)
7. Man
8. Nabil
9. R2
10. Sepah
11. Wai (gabungan group Kecik & Idlan)
12. XN3


2 comments:

AiDa AzRyN said...

aida sokong jozan,nabil n sepah. :D

iDe said...

haaa.. betol2!!org pon suke yg same..hehee