ADS

ADS

Sunday, January 9, 2011

:: Musim sejuk di Malaysia

skang ni aku rase Malaysia da semakin sejuk..mane taknye....pagi smpai petang ujan...Alhamdulillah...hujan rahmat ;)

kalu nak g keje tu malasnye nak bangun...bukan ape..malas nak mandi..sejukkk!!!!pastu kat ofis lagi la...mak aiii...sejuk....dgn ujan lagi+++aircond....balik keje lak...pon same....malas nak mandi....mak sejuk nyah!huhuu...

malam2 plak, takyah cite r...kipas mmg tak pasang...kakak aku tdo siap pakai stokin eh....tapi..bile kipasa tak pasang, masalah laen  plak timbul..NYAMUK!!!!aku benci la ko nyamuk...malam2 mengaum tepi telinga aku.pastu gigit kaki aku...grrrrrr....ini boleh menambahkan marah!!!!ko mmg nak kene kan nyamuk!aku siap pakai tiger balm eh kat kaki...bia nyamuk tak gigit...yesss! menjadi!hehee...padan muke ko nyamuk.jgn harap la nak dekat ngan aku lagi.aku ade TIGER BALM!!!!!aummmmmmmm!!!!

skang ni aku malas nak mandi.bley tak??alasan...sejukkk....bley tak mandi sehari skali??tak pon 2 hari skali ke???ko gilak kah idasyahirah???ko ingat ko duduk LONDON????muahahhaaaa....aduyyaaiiii...cabaran tul la nak mandi skang ni...huhuu...



:: JANGAN HARAP aku nak menyanyi riang cmni tyme mandi skang !!!! ::


No comments: