ADS

ADS

Sunday, January 9, 2011

:: MERAH &&& GAJI

esok da ISNIN!!!alamakkkk....nape cpt sgt weekend ni abis...tak sempat nak rase ari Sabtu puas2 semalam....huhuu...okok..jap lagi kene iron baju tuk sok...adess...bende paling malas eh...nak PILIH BAJU!!!pilih bulu senang sket..GILER la ko!!!hahaa...baju pe nak pakai sok??tak tau da..serabut!sume baju da pakai rasenye...bile tgk balik baju2 kurung aku ni baru aku sedar aku kekurangan baju kaler Merah..the RED WARRIORs!!!alaaa..dan2 plak kan...tapi siyes..mmg takde...ade la sehelai 2..tapi aku tak suke pakai...tak best sbb ketat!!!huhuu..mungkin bile dapat duit gaji t aku perlu beli baju / kain kaler MERAH!!!misti taw!!!

bile cite pasal gaji aku jadik marah ni!gaji tak masuk lagik ni..adesss...ni yg rase mcm nak tumbuk org ni.dushh!!!aku punyerla berangan nak beli mcm2 dengan duit gaji pertama di tempat kerja baru...tuptup..haraammmm....tak masuk lagik!!!!memang amarah aku makin membara la mcm nih!!!!haiissshhh....

okok..suda2..udah2 ler marah tuh....jap lagi nak g rumah abg aku kat Shah Alam....nak hantar barang.malam ni plak ade AJL...ko tgk ke idasyahirah??ngeh3..insyaAllah..kalu aku tak tido aku tgk ler ye..kalu tak tgk jek la BERITA keesokan harinyer....hehehee...

rase mcm da lame tak dating...ade la dlm sebulan kot tak dating...ehhh..ye ke??btol la kot....adesss....takpe la....masing2 pon bz...nak wat cmne....huhuu..nx week plak incik bf da start clas die...aku pulak start ape???start tgk die bz belajar la...takpe la...nak wat cmne...demi mase depan kami yg CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG...mari same2 doakan yg TERBAIK!!! AMIN..... :)


2 comments:

safry said...

mmg sy bz blaja psni...so psni syg kne la tlg sy wat assgmnt k..ngehehe.... ;D

IdaSyahirah said...

hehee..ofkos la sy tolong syg..don worry ;)