ADS

ADS

Friday, January 21, 2011

:: apabila GAJI dah masuk....maka....

apabila GAJI dah masuk....maka....sile sambung ayat tersebut...heheee...okok..gaji aku da masuk..as my previous entry..bile gaji da masuk...maka...

1. bayar segala jenis bil yang ado!

2. bayar segala hutang piutang yang ado!

3. kasik mak&&abah!

4. simpan tuk duet makan && tambang!

5. berSOPING bile perlu...(aikkk..bukan bile2 ke perlu???) NGEH3...

hasil duet gaji bulan ini aku telah membeli belah di pusat membeli belah di tgh ibu kota...dgn jayanye aku dah abiskan duet dgn membeli.......tadaaaaaa!!!!

1. present anniversary abah&mak!

2. baju-bajuan!

3. jeans baru! &&& tak sangka pinggang aku menurun dari 25 ke 23...bley plak kan..nampak sgt aku dah kurus!!!! and as told by that Levi's girl i need to buy the Slight Curve fit...ehhhh...slalu beli aku tak taw pon ade curve2 nih....hehee...okok..kalu u ols nak taw u ols curve ape sile la click ni Levi's.


No comments: