ADS

ADS

Sunday, January 16, 2011

:: AhaD.16012011.

morning! just woken up??? NO! NO! NO! arini bgn awal....guess what?? my incik bf gonna start his 1st clas today.after almost 8 years tak mengadap buku.hehee... beliau agak nervous..biase la tu.kalu aku pon confirm nebes gak! ngeh3... but i always say this to him... "u can do it syg! don worry ;)" he just texted me "syg, da abis fes clas..yahoo;p" aikk..kojap bonar lecturer tuh...oooo..biase la..1st clas kan...nx clas gonnna start at 1045am plak ;)

hari ini...xtvt ape yg akan dilakukan ye..ooo..hari ni aku ajak my sister pergi mid.oo... ye....aku sudah dapat gaji!!!! yeaY!! Ka-Ching!!! dan semalam dapat berita baik lagi dari x-officemate kat UM. "ida, cheque ida ada kat org.bile nak amik?"errkkk??agak terkejut..ooo..mungkin itu cheque tyme workshop dulu..Alhamdulillah..REZEKI ;) plan hari ni nak pergi MIdValley. rasa aku perlukan sesuatu yg baru. apekah? hahaaa....mungkin baju, kasut, seluar, ataupon handphone baru??wewww!!! byk duit ko idasyahirah??? heheee.... gaji ko byk plak la kan???wahahhaaa....

esok isnin.muke pasti KETAT! tempat duduk pon da swap. yg pasti aku tak suke duduk di tempat baru itu.runsing!!membelakangkan meja boss...aissshhhh....huhuu.

p/s:: ooo..yee...sudah mula membelek2 majalah pengantin....apekah???TUNGGU!!!!



No comments: