ADS

ADS

Thursday, September 23, 2010

::i-City ade momok???

uisshhhh....gerun beb..pasal ape??pasal momok...betol ke i-City Shah Alam ade momok???huhuu...

1st story:: ni real story.mkcik aku cite.las2 weekend mkcik+cousins aku g menikmati keindahan lampu2 kat i-City.nak dijadikan cite tyme tuh Maghrib. cousin aku (Angah)  menggunakan hp canggih manggih die tuk amik video kat situ.wat ala2 interview...jap interview mama die..jap interview adik, along & other cousins.pastu STOP and REPLAY....guess what???ape yg terjadi????screen hp gelap...kosong...hitam....BUT...ade suara mengilai2....wuissshhhh...kalau happen kat aku la...mau gugur jantung....huhuuu...ini cerita benar yg terjadi pada cousin saye!terpulang pada anda untuk PERCAYE atau TIDAK!!!!

2nd story:: Yesterday kat ofis..my ofismate tunjuk hp die kat aku.kak, cube tgk gamba ni.ade nape pape tak?siyesss..mmg aku tak nampak pape...cuba akak zoom...aku zoom...dan zoom...dan zoooooooommmmm lagi!!!guess wat happen????ade makhluk ALLAH dibelakang sane berpakaian putih dan berambut panjang.....blur2....but feature die mmg sharp...siyes aku meremang...huhuu....

so...benar atau tidak ade momok yg masih berkeliaran di situ????ok2...benda ni tak happen kat sume org...cume kat certain peoples shj.papepon, makhluk tuh mmg wujud....dan itu mungkin tmpat die dan mase die bermain2 dikawasan tersebut...huhuu...

p/s:: aku mmg seorang yg penakot....even tgk cite Momok the Movie yg klaka sengal tu pon aku bley takot...ape daaa cik ide nih..;p

1 comment:

Aida Azryn said...

Adeh.. aida pun penakut jugak.. T-T