ADS

ADS

Thursday, September 23, 2010

::syabas idasyahirah!

hari ini aku bekerja dgn mata yg separuh terbuka...
SYABAS idasyahirah!
hahaaa..
siyesss ngantok babe..
even td dlm kete otw 2 ofis aku brape kali menguap..
huhuu...

minggu ni keje aku xjalan sgt...
harapan aku nak siapkan companys' feedback musnah...
bzbody ngan students' conference...
pnat nyerrrr...
huhuuu...

aku rase nak benti tuition la...
bukan aku takmo ngaja da...
tapi...
sbb aku penat...
aku pon da jarang luangkan masa untuk beribadat...
pas Isya' terus tdo...
tanpa mengaji & solat2 sunat...
ape nak jadi ni idasyahirah...
mak pon perasan & da bising....
jgn sebab nk cari harta dunia lupe terus harta akhirat...
huhuu...

lately aku asik lapa jekkk...
makan brape kali sehari...
even ofismate pon da tego...
makan byk!
tapi kurus keding!
alaaaaa....
bosan jekk...
tapi da mmg badan aku susah nak naek....
mkn tdo mkn tdo pon cmtu gakkk...
arhhhhhhhh!!!!!!
malas nk pk!!!
janji aku bahagia!


2 comments:

HaN WarreN said...

syabas dan tahniah...hehehe

iDe said...

yeahhh!!!maceh!hahaaa...