ADS

ADS

Thursday, July 8, 2010

::untuk WANITA saje~~~ ;)

harini aku berjaya datang lambat ke ofis..yeah!!!cayalah idasyahirah!hehee...sbb aku berlambat???sbb mlm tadi aku x bley tdo..call my syg..pastu bertelefon lame kotttt...sume bende pon cite..hahaa...sampai my syg suh aku tdo...walaupon tyme tuh aku xngantok lgsung..huhuuhuu...bayangkan aku bgn lambat giler pagi tadi...kakak aku sampai umah aku baru terhegeh2 nak bangun..wawawaa~~las2 aku suh kakak aku p dulu...rajin plak die nak tunggu aku siap.sib bek la aku da iron baju mlm tu.kalu x misti la aku EL.wahahaaa~~~so akibat daripada bangun lambat maka aku kene laaa nek tren.sampai komuter serdang da kul 7.40am.tu da dikire lambat tuh.paham2 jek la komuter nih ;p sampai kat tmpt tren aku mmg da terlepas 1 tren.cisss betol! so kene la tunggu tren yg seterusnyer.... sampai2 jek, aku pon Q la kat ladies coach punyer line..
cewwwahh...dapat la nek ladies coach.JAKUN plak aku.sume pempuan dalam tuh..heheee...i likeeee~~~xyah la susah2 nak berebut2 ngan lelaki.selamat sikit.aku ni da la kecik.kalu berebut2 tu confirm la aku hilang di tengah ramai ;p

ni la sign Ladies Coach ;)


3 comments:

safry said...

padan muke..hehe.. ;p klau x suh syg tdo smlm tu tah kul bpe la kte bru nk stop bborakkan.. ;)

p/s:da lmbat pun smpat lg tngkap gmbar ek..ish3.. =P

iDe said...

hahahaa..yela syg..skali skale jek nk ckp lame2 cmtu..slalu kan gf syg ni tdo without wish gdnyte..heee.. ;)

p/s:boring2 amik la gamba..syg paham2 jela tren tuh..lambat...:(

safry said...

hehe..yela cik ide .... ;)
tp tren tu bkn laju ke syg?sy da lupe sbb dkat 5taun kot x pnah nek tren..huhu..