ADS

ADS

Friday, July 9, 2010

::aKu dan wHiteBoard

ini semalam malam punya cerita...lambat sket update..heee..las wed's nyte aku ajar clas maths...aku masuk la chapter baru...yeayyyy!!!chapter TIME.sume suke coz ade yg da blaja kat skola masing2....sume kate..sy da tau da teacher...da tau....oooo....ok...da tauuuu yeee...xpe2...aku pon aja la jugak...yela, sume da taw kan.so pas ajar aku bagi latihan.tapi bile bagi latihan byk yg dorang salah...haaaaa....ni yg aku nak marah ni.bile aku ajar.kate da taw.xmo dengar betul2....rase diri da pandai...tapi bile kasik exercise...tu salah...ni salah....aiiiyoooo....huhuu...tyme aku ajar balik aku sampai kene ketuk whiteboard...sbbb mmg dorg mmg BLUR!ciss....kate da tauuuu...da blajaaaa....eeeeee~~~

tak susah mane pon kan..

studentsku syg..........tolonggggg
 la pay attention tyme teacher nak ajar...nanti xpaham sape SUSAH???issshhhh~~~

 blaja tengok jam jek...

No comments: