ADS

ADS

Thursday, May 20, 2010

::sOpinG di BLoG

aku mmg suke soping...xsoping pon window soping laa...teman bersoping aku of cosss my dear senGet..Farawahida Shahruddin aka fare senGeT...;) tp tu dulu...dulu opis aku dekat ngan mid..hari2 masuk mid..yela...da lunch mmg kene g mid la tuk mkn...huhuu..smpy aku tgk mid pon da nk muntah...huhuu~~asal masuk misti mau tgk jualan2 murah...xkire la kedai ape pon...KAMDAR pon kitorg layannn...wahahhaa.. tp tempat kegemaran adelah kedai kasut....Vincci...Nose....pastu of coss Romp...Levi's....Topshop....n aku plak mmg suke masuk ZARA...hehhee~~~SYOKKK!!!cuci mate!!!keh3.... skang aku da kurang mase bersosial cmtu...nGet pon xde kat kL...die sambung master kat sintok...so idop aku agakk sunyi laa...xde teman berJimba...lagipon aku jarang ade waktu berJimba tyme weekend skang nih..huuu~~aku mmg tiade mase bersosial skang :( mase aku lebih byk diabiskan wat keje....duk depan lappy...so disebabkan tuh maka aku skang lebih suke bersoping dan berwindow soping on9...skang byk da brg2 yg aku beli kat blog2 org...shawl, inner, bag....sampai org yg poslaju or express yg anta courier aku tuh mmg da kenal mak aku da..hehhee.. wat mase ni mmg xde masalah pon la.sume barang dapat...barang2 pon ok...harga pon berpatutan ;) skang kakak aku pon berminat nk ikot aku...soping kat blog jek..hehehe... ;) CEPAT, MUDAH, SELAMAT ;)

No comments: