ADS

ADS

Tuesday, September 17, 2013

:: Dating di Hari Malaysia!

Semalam. Petang. After incikhubby habis kerja. Mmg dah planned nak dating. B4 dating lawat syg mommypapa dulu. rindunyer... Alfatihah. Everytime kitorang datang lawat, kubur arwah mmg bersih. So incikhubby just sapu sikit2 jek...

After setel melawat terus gerak ke Ikea. Motif utama sbb nak makan meatball. Incikhubby beli sampai 15ketul + chicken wings 5ketul + mashed potato + seketul ape benda tah namanya. Makan makan makan. Aku boleh pulak period pain. So tak berapa nak puas makan. Huhu. Kena repeat nih! Pas dah makan spt biasa kitorg mmg akan teruja lawat 1 ikea. Tgk2 barang pastu ckp nanti nak beli tu nak beli nih. Endingnya 1 hape tak beli. Nan ado!haha.

Dah penat berjalan terus ke The Curve sbb aku nak makan benda manis. Terus ke The Apartment. Tapau pavlova ngan rainbow cake. Mmg taknak dine in sbb aku dah tak selesa ngan perut. Ciss rugi lagi. Dah la cantik kalau mkn kat dlm tu. Hiasan mcm dlm apartment. Huhu. So dah tapau terus gerak balik. Disebabkan aku dah tak sabar dlm kete gak aku ngappp pavlova. Hihi. Tak senonoh smpai cecomot. Bahahaa.

Tapi ok la tu kan semua yg dihajati sejak beberapa minggu lalu dah pun dipenuhi by incikhubby. Tqvm syg ku!;)

No comments: