ADS

ADS

Saturday, September 22, 2012

:: KLCC dan kami!

16September2012:: 29Syawal1433H:: Ahad:: Last day raya puasa untuk tahun 2012/1433H. Actually hari tu ada open house. 2 rumah. satu dekat Puncak Alam. rumah family angkat. lagi satu kat Alam Impian. umah maklong aku. pergi openhouse ngan family aku semua. dari pagi sampai petang. then aku & incikHubby gerak pergi rumah nenek incikHubby kat Selayang. nasib baik sempat raya rumah nenek. dari awal raya mmg tak pergi beraya mana pun. after lepak rumah nenek pergi rumah incikHubby kat Selayang tu jugak. lepak sampaiiiii malam. makan makan makan. sampai perut aku terlebih buncit. hehehe. Balik dari rumah makcik, aku ajak incikHubby pergi KLCC. nak jalan2 + dating malam2. almaklum dah lama tak dating. haha. so terhasillah gambar2 seperti di bawah. sila jangan muntah k! hahahhahaaaa.

KLCC di malam hari

muka excited naik eskalator KLCC. haha

gedik!

pemandangan malam hari. still ramai even dah nak dekat pukul 12am

view lagi

us!

haaaamek ko lagi!

dannn lagi...!

kunun pro yg tangkap. phuii! hehe.

lu tak puas hati bro???

ayu kan..hahaaa. phuiii!

muka pelik

basah baju. org sejuk dia boleh lak berpeluh

time ni kunun2 photoshoot. hahaa. perasan jap

photoshoot lagi

ni gaya minah senget

gedik santai

dan lagi

OP pro kunun katanye!

hamekk lagi

eyh ape da separuh jek

muke cam bagus. haha

eeeeee. hidong kembang!

haahaahaa. wife sape ni????


ape da OP ni

ayu lagik kunun. hihi.. (muntah)

ours!

 

No comments: