ADS

ADS

Sunday, August 28, 2011

:: Salam Aidilfitri 1432H :)

Salam Ramadhan ke28 semua!

Alhamdulillah...sehingga ke hari ini kita semua masih merasai nikmat Ramadhan. Ramadhan 1432H sudah semakin sampai ke penghujungnya. Syawal 1432H akan menjelma dalam sehari sahaja lagi. Jadi di kesempatan ini aku ingin mengucapkan:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR & BATIN.

Kepada semua ahli keluarga, my incik tunang, saudara mara, kawan2, rakan2 blogger, jiran tetangga, siapa2 shj yg aku kenal atau tak kenal minta ampun & maaf byk2 andaikata aku ada tersilap kata, terlanjur bicara, tersalah laku, termengata, terkutuk, tertakpuashati, termenyakitkan hati, tertulis entry yg menyakitkan hati, dan semuaaaaaa salah silap aku maafkan ye. Kiranya 0-0 tau! Kita sama2 saling bermaafan ye:)

Semoga Ramadhan dan Syawal kali ini adalah lebih baik dari tahun2 sebelumnya. Dan semoga juga kita semua akan dapat merasai lagi nikmat Ramadhan dan Syawal ini di tahun2 berikutnya. Amin...:)

Aku harap agar korang semua bergembira di hari raya yg mulia ini. For those yg akan pulang ke desa aku doakan semoga selamat perjalanan pergi dan pulang. Have a safe journey ya! Pandu cermat jiwa selamat. Biar lambat asal selamat. Ingatlah org tersayang. Dan please... Rancanglah perjalanan anda!

k tu jek aku nak membebel. Ooopppssss..sebelum tu kepada abah, mak, anak2 saudara kesayangan aku (syah, yan, idlan, aslam, iqmal & anas) duit raya nanti acu kasik k. Skang pospon dulu. Bajet lari la pulok. But no worries masing2 ada bahagiannye. Sampul duit raya acu dah sediakan. Tinggal nak masuk duit jek.hikkksss...

loadsoflove...kthnxbye!

No comments: