ADS

ADS

Sunday, August 14, 2011

:: Entry di hari tak puasa! oooppsss!

Salam Ramadhan ke14 uollss!

ehemmm...kenyang plak..ooops!hehee...ABC la...Allah Bagi Cuti la...wanita kan...baru start harini k!heheee...

so mcm biasa weekend adalah turn aku masak...last week masak NASI BERIYANI...so utk minggu ni iaitu hari ni menu aku adalah NASI AYAM..br pas masak ni..sedapnye!owh..perasannye ko idasyahirah! hahaaa.. nak bagi kat incik tunang plak dia mkn pizza bersama family harini..lagipon jauh plak dia nak amik semata2 nasi ayam aku ni..tunggu la pas kawen k..hari2 makan masakan sy..heheee

gamba nasi ayam tak boleh la nak upload coz sume tgh panas dalam periuk...n fyi..aku ni dari pagi tak mandi..pergi membelibelah kat tesco tadi pon aku slamber tak mandi..owhhh..pemalasnye ko idasyahirah! alaaa..nak beli ayam jek pon kaaannn..hahaaa..tah2 org len pon xmandi gak...:p

semalam berbuka ngan incik tunang...pergi makan kat bangi..memula nak makan kat Village View.tapiii mmg da fullhouse..so pusing2 1 bangi sume da full..endingnye ada 1 restaurant baru namanya Cili Hijau...ermm..ok gak masakan dia.aku mmg nak makan tomyam..so mmg nak gak cari restaurant tomyam..so menu berbuka semalam...tomyam campur, siakap 3rasa, sotong tepung, kailan ikan masin and telur dadar...pergghhh!makan mcm nak mkn berapa org..kenyang gile kott! btw thanks ye incik tunang! hehheee...after makan kitorang g solat kat surau kat 1 taman ni...kat situ plak org tgh makan2...ada makcik tu siap ajak kitorang join skali...aisshhh..kenyang kottt makcik..kami nak tumpang solat jekk..kalau makan lagi confirm muntah balik kott...hehee..btw thanks for the invitation ye macik :)

sok keje weii...adessss malasnyer! uhuk3..nasib baik Rabu ni cuti..Alhamdulillah :)

p\s: uolls da apply cuti RAYA ke...apply cepat2 nanti xdapat cuti!

kthnxbye!

No comments: