ADS

ADS

Wednesday, March 2, 2011

:: serabot!!!

SAMAN....aku??? ofkos la aku takde saman kan...bawak kereta seratus tahun sekali! hahahhaaaaa... apa yg aku nak cerita sekarang ni pasal customers aku yg budiman...semua pun nak meroyan...sebab??? roadtax tak boleh renew...sebab??? KO LAMBAT BAYAR SAMAN LA NGEKKK! PDRM da kasik chance punya la lama pastu ko wat endah tak endah jek sekarang baru nak meroyan la kan???dah terlambat! padan muka! tu laaaa....betul la kata seorang menteri tuh..rakyat Malaysia suke wat keje last minute...aduyyyai...kenapa la perlu ade sifat cm tu..huhuu..
tak pasal2 topic ni jadi bualan hangat aku dan incik bf dalam kereta tadi...padahal banyak lagi benda nak cerita selain benda di atas..mana tak nya..customer meroyan kat aku..aku pulak meroyan kat incik bf..hahahhaa...kesian beliau kena dengar royanan (wujud ke word nih???) aku..heheee...btw thanx 4 listening...thank you for lending me your ear ;)

1 comment:

Aida Azryn said...

seram bila dengar perkataan SAMAN.. kan?XD