ADS

ADS

Thursday, February 3, 2011

:: Standee &&& Angpow maaa!

hye all! Happy Chinese New Year for those who celebrate it... ;)

so starting from tomorrow until Sunday aku cuti! yeayy! idasyahirah likes this~~~ cuti ni ade sedikit kerja yg perlu dibuat. bukan aku sorang jek kene buat k. sume staff kat department aku kena buat benda nih. apebende nye??? sila lihat bawah:



okok...yg belah kiri tuh nama die Standee.ape yg aku kene buat ngan benda tuh? all stafts are required to put this Standee at ANY AMBANK ATM MACHINE (offsite only). we all kene amik 2 standees orang. so sorang akan jadikan 2 ATM machine sumthing like ATM machine angkat la! hehee.. so maybe aku akan pilih ATM kat Jusco Cheras Selatan and sat lagi sedang difikirkan. mybe ATM dalam mana2 7-E kot ;)


sebelah kanan tuh plak namanye ANGPOW! best! aku dapat angpow! heheee...actually this is my ganjaran la for last month. saje jek our HOD put it in the angpow envelope. so nampak meriah sket. hehe..tocey2! my HOD siap ckap cmni eh kat aku " haaa...ira pon dapat gak. boleh la belanja kitorang roti canai' aku hanya mampu TERSENYUM.... ;))