ADS

ADS

Friday, September 17, 2010

::wahhhh..cik kezen.. ;DD

::eehhh...bile mase lak kezen aku ade skola menjahit????;DD::
haaa...nampak tak kat atas tuh???Sekolah Jahitan Sophia....ehhhh...bile plak kezen aku ade skola menjahit nih??kat Kajang lak tuh...hahahaaa...adesss...nape aku xtaw...fmly sume pon xtaw....;p

hahahahaa...ok2....skola ni xde kene mengena pon ngan kezen aku...just bcoz of the name tu Sophia tuh same ngan name kezen aku... SOPHIA....heheheee...

kali ni nak cite pasal die lak la...klau die taw aku cite pasal die dlm blog ni misti die bangga.hehheee..

Ok...name die Nur Sophia Rusli...berumur 23 tahun..die mude setahun jek dari aku...asal die Perak..die anak pakcu aku.errrmmm...pe lagi??die skola kat Perak gak..tak ingat plak aku nama skola die (skola perempuan la tapi)..then after f5 die masuk matriks Penang.amik cos Fizikal...then after matrik die masuk USM, Penang amik cos Statistics.cos lbey kurang cam aku.tapi die pure statistics.then after convo aritu die keje jap kat Digi then now die continue Master in Medical Statistics kat USM Kubang Kerian, Kelantan.pe lagi ea...haaa...die bertunang suda(dorang 1 USM dulu).tu jek laaa pasal kezen aku nih... ;p

::ni saye dan cik kezen ;)::

No comments: