ADS

ADS

Wednesday, September 8, 2010

::Menaruh Harapan...

i'm in the middle of sumthing...
but sempat lagik nak hapdet blog nih...
masa....
time....
apa suda jadi idasyahirah...
berlambaknye la keje anda yg perlu disiapkan...
data tak key in lagikkk...
SPSS sy SAYANG kamu!

omg...
just finished counting the questionnaires....
pesal mcm byk plak dz year punyer company feedback???
tu belom kire students punyer lagi...
UM...UM...
adoiiiyyyaaaaiii..
berbulu mata aku tengok number2 ni....
menci2!
ehhhhhh...
mane bley menci2...
ni kan keje kamu idasyahirah...
stop meraban ok...
da namenyer keje..
kene la wat jugakkk...
xmo keje duk umah....

tyme2 cmni teringat la plak zaman menganggur kat uk dulu...
syokkkk giler duk umah...
duk tepi tingkap tgk rose umah sebelah yg kembang mekar...
then sampai autumn tgk dedaun berguguran...
i really2 miss dat moment...
tyme tuh sebok2 jek ati nak cepat balik Malaysia...
but now...
da balik...da keje....
sibok plak la kan nk g sane balik...
ape punyer 'turrr' !!!

tibe2 tyme ni teringat plak kat kawan2 uum..
rinduuunyerrr same mereka....
slalu tyme nak raye...
sorang2 tarik bag nak balik ke hometown masing2...
salah sorangye misti la aku...
indahnye zaman tuh....
andai dapat kuundurkan putaran dunia...
cewwwaahhhh!

keje...
cite balik pasal keje....
bile la nak siap nih...
fortunately...
report for oversea students aku da submit draft die kat Dr.
kalu takkkk...
nangeh aku di pagi raye...
pasal keje xsiap...
skang kene pk nak wat report tuk company and students' feedback plak...
aiyyyyooooo...
aku da penat da nak bace journal bagai...
malas nak wat ayat...
dengan English yg grammar tah pape...
dapat plak boss senior lecturer Language & Linguistics (English)...
lagiii la aku rasekan english aku tah pape..
huwaaaaaa....

raye...
bley kah aku beraya ngan gembira???
BOLEH2!
baju raye da siap tadi..
yeahhh!i likeee...
so bak kate incik bf...
takyah la nak boikot raye kali nih coz baju raye da ade...
akhirnye incik bf juga dapat baju raye yg diingininye..]
hehee...

arhhhh...
 da la tu idasyahirah...
byknye merepek...
questionnaires ber'box2' depan mate tuh...
sile siapkan...

errrr...
i'm hoping that..
Tuan VC bermurah hati nak kasik halfday sok...
huhuu...
MENARUH HARAPAN (zaiton sameon)




1 comment:

Aida Azryn said...

Selamat Hari Rayer!! :D