ADS

ADS

Friday, September 3, 2010

::Berbuka dan cuti Raye!!!

suda mau raya..!!!bagi mereka2 yg bekerja sudahkah anda mengapply cuti tuk raye ini???aku???aku bekerja kah???hehhee...aku BELUM lagi!apa suda jadi idasyahirah??tamau berayakah?hehee..bukan tamau...tapi selagi aku xsiap draft report ni and submit kat dr. mmg aku ragu2 nak mintak cuti..huhuu...insyaAllah by today bley siap kotttt....arini la aku apply...dr. did asked me...ida, when u gonna take leave for raya???jawapan aku...errr....mayb from raya until the next sunday.which mean 1week...dr. ok jek...cme die cakap, it's ok.just let me know when...;)

actually mood raya pon belom tiba...as my previous entry, baju raya pon xsiap lagiii...tapi kueh raye yg aku order da dapat semalam.siap da makan da tyme lunch break...(oOpsss!!!terlebey suda!) ;D tak pose berSEBAB hokkkeyyy.. ;D

********************************************************************

semalam aku berbuke bersama incik bf....2x kali jek sempat berbuke ngan die. las week & semalam.dan kedua2nye kat OU.1st day buke kat Assam Pedas Seafood....& semalam berbuke kat Just Thai.tyme 1st day tuh nak buke kat Just Thai ni.tapi tyme tuh da fullhouse.so 2nd tyme terus g reserved.rase tomyam die OK laaaa....huhuuu...

:: incik bf sedang menikmati hidangan berbuke ;) ::
Tyme kat ou tu incik bf nak carik baju melayu.kaler nyer ade...tapiiii...size takde....cisss betolll..huuu..takpe la...xde rezki..kene r cari kat tempat len...tak rase suasana raye pon kat OU.tapi dekat ground floor ade la diorang wat satu tempat ala2 kawasan kampung.ade sawah padi bagai...pokok klapak pon ada!tyme tu lah aku merase nak pegang pokok beras tuh...selama ni duk 3 tahun kat Kedah tak penah pon aku pegang pokok beras tuhh...hohooo...jom2 tgk photos di bawah:

:: view dari atas ::

:: antara kedai yang ada ::
:: pokok klapak ::
:: pondok ::
:: pelita ::
:: orang-orang ::
:: akhirnye aku merase pegang padi ;p ::

 

2 comments:

Aida Azryn said...

wah.. asam pedas.. yummmy.. :D

iDe said...

sedap woo aida...yummyy! ;DD