ADS

ADS

Monday, August 9, 2010

::Saturday 07082010 ;)

xtvt ari Sabtu: my junior tyme kat uum dulu ajak kuar...sebenarnye da BANYAK kali sgt die ajak jupe. tapi aku asik ade hal jek tyme die ajak.sampai las saturday baru aku free tuk kuar ngan die.aku rapat ngan aTy ni coz aku 1kolej TNB dulu ngan die.aku senior & die masuk a year after aku...camne ehhh bley rapat ngan die..heee...dolu2 tyme aku kat kolej aku ni JPPK....awww....tak tahannnn kan...Jawatankuasa Pembangunan Pelajar Kolej...hahaa...cane tah aku bley jadik JPPK ni..padehal tak aktif pon xtvt kolej..segalanyer bermula bile aku jadi s/u tuk Choral Speaking inter-college.start tu la aku dipropose tuk jadi JPPK...keh3....;p

ok berbalik pade cite aty tadi...aku rapat ngan die dari choral spaeking tu la...tyme tu aku sem 3 and die sem 1.setiap kolej kena anta wakil tuk choral speaking nih...disebabkan kolej aku yg in-charge choral speaking tu tyme tu so kene la anta wakil gak kannn..malu la kan.kolej aku yg in charge tapi xde wakil...huuuu...so aku pon ajak la budak2 sem 1 ni join.gtaw la sape join dapat sijil...bese la freshies kann..kate dapat sijil and merit mst nak join punyer...hehee...so aty & the geng pon join laaa...tyme tuh la aku start rapat ngan die..pastu bile aku da jadik jppk, aku syorkan name die kat ketua biro tuk jadikan die as s/u (tyme tu aku jadi timbalan biro)...so start tu la aku rapat ngan die...jupe...lepak2...hehee...aku slalu blanje die neslo ais beli kat kolej proton..aty ni kalu jupe aku jek mesti ayat die cmni 'kak ide, blanje neslo ice 1!'...wahhh3...cm aku tokey kedai kan...haha... ;D

after aku da abis blaja aku mmg tak jupe die langsung.lagipon die duk klate...so agak payah untuk berdating...hehee...;p sampai la semalam....finally....jupe gakkk..bile da jupe tu paham2 jek laaaa....macam2 gossip kua....hehee....sonok2...kitorang jupe kat klcc....tyme tu aku ajak cik hani gak...and aty ajak her boo (shahrul sPAde yang senGaL!)...hehee....

jupe jek terus g makan coz aku lapa gilerrr...aty plak teringin nak makan nandos...after lunch terus menuju ke tGv utk tgk muvi...nak pilih cite pon susah..nak tgk cite Salt...ade yg da tgk..nk tgk cite tuh..ade yg da tgk...cite ni...ade yg da tgk...las2...kitorang tgk cite Inception....best cite ni...umpama mimpi dalam mimipi...hahaa... ;D

after tgk muvi jenjalan kat luar klcc & g pc fair kat convention center..ramai gilerrrr org...pening pale aku tgk org ramai2 camtuh...huhuu...cane laaa dorg boleh beli barang dalam keadaan ramai camtuh..aduiiiyyyaiii....pas da kuar dari convention kitorg g dunkin' coz aku & hani da start lapa balik..hahaa...lepak2 kat situ....gossip2 n melayan kerenah sHahrul sPAde yg senGAL,senGet,LeMau...dan lain2...heee...mari kite lihat potos di bawah ;) :

::me n aTy..comey die bile bertudung ;)

::captured by Shahrul Spade yg cube menunjukkan kekreatifannyer ;)

tak puas jupe tyme nih..rase byk lagi jek gossip yg nak disgossipkan..huhuu...t la...plan len plak k cik aTy ;)

p/s: tyme aku sonok2 kat klcc nih, incik bf sedang berseronok dan beronok-ronok bersama rakan2 kesayangannye (sayang ke???) di A'Famosa...sungguh cisss!!! ;p

No comments: