ADS

ADS

Thursday, August 19, 2010

::Beger Msia (versi gemBira!) ;)

Alhamdulillah...finally aku dapat gak mkn beger msia..hehee...las sunday sebenarnyer dapat mkn...as my previous entry aku kate nak g beli kat bazar saujana.tapi xjadi.aku g beli kat bazar yang dekat ngan umah aku jek (dekat tak dekat sgt laaaa... ;p).g beli kat bazar taman delima, kajang.tyme tu da lambat sgt.ssb tu g beli kat situ jek.sib bek ade.da la kat citu jemmm gilerrr...sGt2 jem...da la jem.aku plak dgn sengalnye g bawak kete masuk tgh2 bazar..tyme tu aku nampak la pandangan sinis org2 kat situ.marahlah tuh aku bwk kete kat situ kannn...tapiii...ade aku kesah??hahaa...alaa...bukan aku sorang jek kot..ramai follower aku tyme tuh kat belakang..heheee..;p xde plak die tulis no entry...so aku main masuk jek r ;D

takot gak sbnarnye ble masuk kat tgh2 tuh...aku risau budak2 jek.dorang maen redah jek jalan.mata sume tengok kedai.parent pon same jek.sume sebok soping kueh mueh,lauk pauk.sampai tak sedar anak dorang da jalan merata2...aissshhh...sib bek la aku ni pemandu yg berkaliber ;D tapi jgnlah smpai sebok sgt nak bersoping, anda lupe yg anda ade bwk anak bersame....so tolong lahhh jage..kang kene langgar, kene culik....haaa..merana..da la nak raye ni...huhuu...tu baru soping kat bazar tuh.belum lagi soping kat jusco, sogo, mid dan laen2..lagiiii la ramai org.so parent di luar sana, TOLONGLAH JAGA DAN PERHATIKAN ANAK ANDA ELOK2...soping bile2 boleh...anak kalau da hilang...belum tentu boleh jumpe balik.....

ok...tu jek aku nak merepek...
RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL ;)

1 comment:

AiDa AzRyN said...

hehe~ smlm aida dah bedal dah beger msia.. dap seyh.. :D