ADS

ADS

Wednesday, July 21, 2010

::UAE...oOo...UAE~~~

las monday, students + coordinator dari Sharjah Univ. UAE datang Msia.seperti biase aku akan amik dorang kat KLIA....cantik orang Arab nih..terpegun aku..hehee...;)

mase dorang sampai jek..terus tanye aku dalam Bahasa Arab...alamak...mane aku paham...yang aku taw na'am=ya and La=tidak....ble nampak muke aku yg BLUR nih baru dorang bercakap dalam bahasa yang aku paham (BI la pelagi!)hehee...

sebenarnye program ni macam exchange students.coz las month ade 10 orang students from UM yang da datang sane...tyme aku borak2 ngan students yg p sane dorang kate orang sane treat dorang 1st clas punye! BAIK punyerrrr..... ;) bilik sume mewah, transport sume ade....huhuu...so kene la layan dorang yg datang cni baik2.treat bagus2.walaupon x semewah kat sane atleast pihak UM da wat yang terbaik layan dorang..huhuu...

No comments: