ADS

ADS

Thursday, July 1, 2010

::shahir...bola....macam2!

malam ni ajar clas standard3 Maths...alkisah...malam ni aku gudmud...mata pon x ngantuk..segar jek...slalu tuh baru 1/2jam start clas aku da stat ngantuk da...hehehee~~~ ;p

perasan jadi GTO plak arini..hahahaa..(adess kacaknyer die nih ;p)

cerita pertama: aku masuk2 clas jek...mmg confirmla ade penyambut tetamu kat pintu clas.arini student chinese aku name die mj yg sambut aku kat pintu.mcm2 la dorg nih.bile aku duk tempat jek dina plak datang kat aku.aku terus tanye kat die..'eh, pakai baju baru ke?'...'xde la cikgu.baju lame.sy xpenah pakai jek'...'ooo..patotla...xpenah nampak pakai baju biru nih pon.sume biru nih'...'yela cikgu, sy pakai sume biru,baju biru, seluar biru, ********* pon biru!hahhaa'...ishhh...mcm2 tul dak nih..;D

cerita ke2: tengah2 aku ngaja, tibe2
 dina tanye kat aku.'haaa cikgu..sy da taw da nape cikgu suke shahir!''nape?'.aku tanye die.'sebab name cikgu ida SYAHIRAH..shahir...syahirah....hahaa'..amboii..pandai ea..ishhh..mcm2 tul dak nih... ;D

cerita ke3: aku bagi la dorg rest 5mins.then aku pon bukak la topic.topic bola (kunun la bukak topic bola.tapi xtaw nak cite pe)hehee..aku pon tanye kat students...'sape support Argentina???' ade 2 org yg support.'sy Spain!sy Portugal.tapi die da kalah!sy tuh!sy nih!' ehhh3....byk plak respons yg aku terima.aku pon tnye, 'mlm ni game sape maen?'..sume diam..'i dono la teacher'...sorang student aku jawab...(padahal mlm ni mane de game pon..rehat 2hari..aku mane taw!cisss betol!hahaa~~)patotla sume blur jek bile aku tanye game pe mlm nih...keh3...'eyh...farhan, kamu support brazil ea?' aku tanye sorang student aku.'xde la cikgu.nape cikgu tanye?'...'tuuuu..pakai selipar brazil tuh..alaaa...mcm cikgu xtaw kamu support brazil kan3???'....hahhaaa....1clas tergelak dengar aku ckp cmtuh..adesss laaa budak2 nih.mcm2!smpai selipar pon nak gak brazil..betape hebatnyer pengaruh bola dlm kehidupan dorg...keh3... ;D

No comments: