ADS

ADS

Sunday, July 11, 2010

::@ Penang

skang aku kat Penang...ni baru jek balik dari umah kezen aku...kenduri kawen sebenarnye..tp malam ni yg ade kat umah kezen tadi just sdare-mare jek.td kenduri kat umah belah pempuan.sok baru kat belah laki.patotnye pagi2 td aku da btolak dr KL.tp abah aku tak sehat.demam...so g clinic dulu.then abah tak larat nak ikot p Penang.so aku, mak n kakak2 jek yg g.bertolak dari umah td pon da petang.spanjang perjalanan ujan mmg SGT LEBAT...xnampak jalan...huhuu..dan keje aku kalau dlm kete ujan2 lebat camtu..pelagi TIDO la....RUGI WOOOOO kalau tak tdo...sia2 jek 5jam perjalanan tanpa tdo yg nyenyak....cehhh...;)

around 7pm kitorg arrived Jawi...terus check in n siap2 nak p umah kezen.nak dijadikan cite umah kezen aku ni umah baru siap (besar beb umah die!).so dlm taman tuh die sorg jek yg baru duduk.tu pon die mintak kat pihak pemaju kunci n masukkan letrik+air.semate2 utk kenduri adik die...(terharu dpt abg sebaik itu ;)) tyme syok2 mkn....papppp...xde letrik...pastu ade balik....tgh syokkk nak ratah ayam...lagiiii skali gelap...last2 ktorg pasang lilin...candle lite dinner gitu!mak suke nyeh!!!!wahhahaaa....tp xde letrik pon jap jek..pas2 tuh da ok da....;)

okkk...skang aku tgh xngantok.td tyme kat umah kezen bukan main lagi mulut aku ngange menguap (da mcm naga jek)....ngantok punyer pasal..tp bile balik hotel mandi2 terus xde mood nak tdo.tu yg aku on9 ni...kakak aku plak siap pesan nanti kejot taw bile game Germany vs Uruguay start..mampukah aku tgu smpy kul 2.30am japgiiii???adesss laaaa~~~~~


No comments: