ADS

ADS

Tuesday, July 13, 2010

::maSam!

tah pape jek la tajuk entry aku ni..bukan ape aku tgh minum ice blended perisa epal yg berkaler ijau..sgt la masam...;p bercakap pasal masam...pagi2 lg boss masuk ngan muke masam...adesss..aku xsuke betol la kalu pagi2 nampak muke ketat masam...isssshhhh...x suke!

dan sah harini keje aku byk giler.tyme lunch pon xkua.adesss...sib bek ade org belikan beger.so makan tyme wat keje...huhuu...merana!

aku semakin takde hati terhadap keje aku....semakin hari semakin menyampah!bile dapat keje rase mcm nak menyumpah!(tak ikhlas kan)...dulu aku x mcm ni pon...lately ni jek...sebab ape???mungkin kerana stress yg berpanjangan.aku da give up....aku da fed up....aku rase mcm nak lari jek dari ofis...

smlm boss aku tegur lagi...nape muke u pucat ida?...again...nape ha?pucat sgt ke muke aku?padahal tyme tu pagi lagi.kalau pagi2 muke mesti fresh kan.aku lak pucat.nape3???kakak aku cakap aku kurang darah.sbb tu muke nampak pucat.aku pon xtaw laaa...maybe jugak kerana masa makan aku yg x menentu.makan ikut mood!kalau makanan tu mcm xsedap,jgn harap aku nk makan...huhuu..so macik cafe tulun la masak bia nampak makanan tu sedap.barulah sy beli...huhuuu....

mlm ni aku tuition..aku nyampah sket clas aku standard 3 ni...bukan ape...ade sorg budak tuh xdengar cakap.nak jek aku lempang2...tp pk anak org kan....tapi nak wat cmne.kene la sabar....so SENYUM jek ea cik iDe! ;D

2 comments:

Mohamad Nur Hidayat said...

sabo la dugaan dunia..
makan kerang atau hati kalo nak tambah darah..uhuuuu pandai2 je aku ni

iDe said...

oOo...kne mkn kerang ngan hati ehh...thanx 4 d info...;)