ADS

ADS

Friday, June 4, 2010

::semaLam maLam

semalam aku balik lambat dari ofis....kene jage students yg interview dgn CIMB...sume ade dlm 19 orang...panel ade 3...muka sume cuak2 jek...hehee...relax r dik....insyaAllah dapat punyer....bile sorang da kua...sume tanye ape yg panel tanye..hahaa...teringat aku tyme g interview dulu... ;p

abis interview kul 7pm....my syg amik kat ofis...tyme tunggu die kilat sabung menyabung...tapi ujan tak turun lagii...takot aku...da la aku sorg2 jek tercongok kat kps....huuu....otw nk balik tuh baru la ujan turun dgn lebatnyer...hujan RAHMAT....;)

sampai umah kul 8pm...anak2 buah sume dtg kat aku...imal ngadu..."acu...adik demam"....alaaa...siann adik...mmg panas pon badan die tyme tuh..abg plak...."nape acu balik lambat?"..heheee....akak plak...."acu...arini besday akak...acu x wish pon"..ooooooo....aku terus wish and kiss die..Mmmmuuuahhh! ;)

pas dinner cikyang ajak g tailor dekat ngan umah aku.aku anta selai baju...baju cotton yg dibeli dari kak azah...wat baju kebaya..hehee...ade lagi 2helai kain yg aku x anta....xtaw nak wat baju pe...huuu...balik tuh aku naek bilik and kemas baju tuk keesokkan harinyer......jengjengjeng....esok saye mau ke Kedah!!!!yeeehawwww!!! ;)

No comments: