ADS

ADS

Saturday, June 19, 2010

::KerJa ...CuTi....tetaPi KERJA!

kerja....cuti...tetapi kerja...adesss....nape ayat aku mcm keling nih...patot la si ajang ngokngek seNget tu panggil aku KELING!hahhaa...tapiiii...ade aku kesah???wakkakaa~~~~ ;D

malam tadi aku tdo lambat.after tuition p Ampang...dgn niat nak makan beger..hahaa...xdela..kakak aku de hal kat Ampang..then alang2 pegi la beli beger yg GLEMER kat situ...glemer tempat beger ni.gerai biase jek..name die BURGER OM!..terbaeeekkk!!!ramai gile org beli..siap beratur lagi...pastu yg duk sebelah aku beratur adelah Nabil mentor...wahaha..mule2 aku xperasan pon mamat nih.then pas die blah akak aku gtaw..ooo...patotla  mcm kenal...cehhh~~ ;D

sampai umah da kul 12am...uishhh.balik tu aku terus tertido atas sofa.keje ofis byk aku bawak balik umah.report aku ade lagi 9 report tak siap.then bangun balik kul 1am lbey...wat keje...keje...keje...dalam kul 5am baru aku ngantok n tido.sib bek la my syg tgk bola.ade gak la org teman aku...hohoo~~

then harini aku bekerja..bekerja di hari SABTU...adesss...malasnyer...huk3...

p/s:*pagi tadi tyme nak amik aku kat umah my syg telah menjalani sesi interview bersama mak aku*..keh3...;)

No comments: