ADS

ADS

Monday, May 3, 2010

::What A BZ weekend~~

dz weekend schedule aku dipenuhi dgn jemputan kenduri.. 1 May 2010: pAgi2 after subuh aku sefamily bertolak ke Penang. Cousin aku tunang+nikah...sampai penang dlm kul 10.30am.terus ke rumah pihak perempuan.mule2 dorang tunang dulu..then dlm beberapa minit tunang terus nikah.kenduri sanding bulan July nanti..adesss...da kawen da cousin aku ni.da la die sebaya ngan aku..pelagi mak die (aku panggil mami) tanye bile lak aku??erkk??hehehee..nanti2 la..kene ikot turn kottt... ;p balik penang tdo kat kuale.. 2 May 2010: Ade kenduri cukur jambul anak cousin aku kat Ipoh.kenduri start kul 10am...dalam kul 10.30 kitorg smpy ipoh...Damia sgt comey..pakai gaun putih...heheee...geram aku nengok..comey jek!;p dlm kul 1pm kitorg bertolak balik kL....sampy kl kul 4pm.... whAt a BZ weeKend~~~ ;)

No comments: