ADS

ADS

Friday, May 21, 2010

::MeMoRy BAKSIS Baling;)

tadi pagi2 bukak fb tgk aku telah ditagged by my fren Qistina aka Chris.... gamba ape taw x???gamba tyme ade program BAKSIS kat Baling...tahun 2006 tak silap aku...tyme tuh sem 2...tyme mule2 nk join tuh aku yg nampak iklan tuh ditampal kat mall ke kat PKP UUM...aku ajak la menber2 aku tuk join. and las2 sorg jek member aku yg join..cik aTie..yele tyme tuh baru sem 2...baksis plak wat tyme cuti sem...so sume org nak balik umah..huuhhuu... besttttt sgt baksis tuh....1st tyme la aku join program cmtu.mak angkat aku baik...umah pon besar.kirenye aku n atie bertuah coz dapat keluarga yg baik...tp sume org kampung pon baek2 belaka..;) 2weeks kott duk kat Baling tuh...jadi fasi tuk SMK Wang Dalam...adik2 angkat aku sume students form1 and 2..dorg baek2...ade gak la yg nakal..bese la budak2.aku ngan atie rapat ngan mak, kakak2 (kakak ade sorg anak) n abg angkat.dorg sgt baek.mane2 nk g misti dorg bawak.sgt seronok! ;) tyme da abis event aku siap nangeh.yela..pk bile lagi nk jupe adik2 angkat n family angkat..huhuuu~~ tp skang aku da lost contact ngan family n adik2 angkat...dulu2 slalu gak wish selamat hari raya..mak slalu gak call aku n atie tnye bile nak datang Baling.tp asik bz jek...yela..1 jauh 1 lagi bz manjang ngan esaimen sume.huhuu~~aku rindu plak bile Qis upload balik photo tuh.teringat kat dorg sume.pe la cite dorg kat sane.huhu..dulu abg angkat aku tuh slalu gak turun kl.tp asik xsempat nk jupe.las2 sampai skang mmg da LOST CONTACT!! :( camne ehh nk contact balik..ni yg menyebabkan nak ajar member2 baksis g Baling nih!!! hurmmm~~~ SAYA RINDU FAMILY ANGKAT SAYA DI BALING!!!! :(

No comments: