ADS

ADS

Monday, April 19, 2010

::XTVT MALAM MINGGU...\o/

las saturday nyte..akhirnye tercapai hasrat aku nk bawak family aku p makan2..stelah mengsurvey restoran2 menarik seminggu sbelom..at last kami sebulat suara memilih restiran Malee Classic Food...restoran ni dekat jek ngan Metropint Kajang..so mmg dekat jek la ngan umah aku..;)
after Maghrib kua umah..then stat oder...abg aku yg oder sumenyer...mcm2 ada....ikan bakar, ikan 3rasa pelbagai rasa, ikan stim, ikan stim limau, tomyam campur, sayur+cendawan, udang n sotong tepong, ikan masak special (aku xtaw name menu tu sebenarnyer), sambal belacan n timun..lagi ape ehhh...byk sgt...lupe da aku..hehehee...air plak...mcm2 air ade...wahhhh..mmf BEST!!!!
makan dlm suasana yg seronok..kedai tuh plak pasang bola...Man U vs Man City..perghhh!!mmg meriah lah....especially abg iparku yg mmg die hard fan Man U...bile Man U goal jek...maaaakkk aiiiii....riuh rendah la....especially table aku....lg 1 siap ank buah aku jatuhkan pinggan...sume org dlm restoran tepok tgn...hahhahaa...lawak tul!!MMG SERONOK!!!
kat cni malas plak nk upload photo....letak byk dlm fb jer lorrr..... ;)

No comments: