ADS

ADS

Tuesday, April 27, 2010

::T>I>D>U>R

Tepat jam 5.43am.....Alarm di hp ku berlagu riang (lagu nasyid taw...BERKAT pagi2)...

adesss...pesal kejap jek da pagi nie...hurmmm...rasenyer mlm td da tdo cukup awal..kul 11lbey da tdo.tp pesal kejap jek da pagi ni..huuuu...aku x cukop tdo nih~~smbung tdo jap r...alarm bunyi lagi...SNOOZE.....7min kemudian..bunyi lagi...SNOOZE....7min kemudian.....bunyi lagi...SNOOZE....7min kemudian...bunyi lagi....ALARM OFF...sambung tdo..zzZZzz....

TERBANGUN...DAMN!da kul 6.11am...ni da kire lambat da ni..bgn....truz g mandi....dlm bilik air confirm 10min..pebende tah aku wat dlm toilet tah...solat...siap2.....turun dari bilik kul 6.34am...tunggu kakmi smpai...dlm 6.41 kua umah utk ke tempat kerja...dlm kete....adesss..ngantoknyer...sib bek bukan aku yg drive...kalau aku yg drive da lame aku TDO sambil MEMANDU....

pagi2 dlm kete pasang hotfm...dolu2 slalu pasang ERA..tp.....arwah Din Beramboi da takde so kami bertukar siaran ke Hot..

topic pagi nih ialah "TIDUR"..Ape yg pernah terjadi pada anda akibat TIDUR??...hurmmm.ade la penghantar sms gtaw die break-off ngan bf die sbb die tertido tyme gayut tepon ngan bf die...hurmmmmm....kadang2 aku rase x munasabah la klu sbb tu nk clash...yela...aku pon slalu cmtu gak.my syg slalu pesan klu nk tdo t msg ea.tp kdg2 (bkn kdg2 SELALU kotttt) aku ni tdo tanpe buat announcement..adesss..sian la kat my syg...tapi die TAK PERNAH pon nk marah aku..SYUKUR dpt incik bf yg begitu memahami...slalu klu aku xreply msg tuh die mmg da paham aku mmg da hanyut dibuai mimpi..kekekeee...sory la syg...bkn xmo wat announcement tp TAK SEDAR lgsung da tertido..huhuu~~aku mmg cmtu...kunun nk terus msg...mule2 rase xngantok tp pehal tah bley lak xsedar da tertdo...maybe aku perlu ubah perangai aku ni...tp aku da mmg cmni...alahaiiii~~~

No comments: