ADS

ADS

Sunday, March 21, 2010

2nd Putrajaya International Hot Air Balloon

aku g fiesta hot air balloon ni 2hari berturut2...1st ari sabtu..after keje, akak aku amik kat opis n balik umah jap then ptg tuh trus g Putarajaya.sib bek la putrajaya tuh dekat ngan umah aku..hehee.. ;)

comey balloon kat belakang tuh..siap pakai ray-ban sampai2 jek makkk aiiii...jammed kottt....aku smpat tdo jap dlm kete b4 dapat parking...hahahaa... pas parking kene jalan plak ke tapak fiesta...jauh x jauh sgt la...sampai2 aku JAKUN jap...mcm2 bentuk balloon ade...bentuk orange, lion, yang bulat2, even shape seluar Levi's pon ade..fuiiiyyooo..mule2 aku teringin gak nak g nek balloon tuh..tp memandangkan Q yg saaaaangaaaaaaattt laaaaa panjang jadi aku batalkan jela hasrat murni aku nak naekk...so pelagi amik2 gamba jela...HOBI aku tuh...hehee~~

antara balloons yang ada

balloons colourful

balloons yg aku SUKE::Levi's & bulat2 (creative dorg nih)

kitorg lepak kat sane sampai malam...g solat kat masjid baru tuh...panggil masjid besi jek..masjid Millenium rasenyer name die...after solat maghrib kitorg truskan dgn xtvt mkn2 lak..beli beger (xsedap!!), cendawan goreng (sedappp), abc (sedap la gakkkk) and Starbucks (sib bek sedap). lepak2 mkn sambil menyaksikan fire cracker..INDAH jekkk...juga menyaksikan keindahan hot balloons di malam hari..CANTIK!!! then dlm kul 10pm mlm tu kitorg gerak pulang ke rumah...sampai umah dlm kul 10.30....agak jammed la nk kua dr putrajaya tuh~~~ ari ahad kitorg g lagi..kali ni bwk cousin n nephews aku...hehee...semangat budak2 kenit ni..sampai2 jek blikan dulu belon tuk dorg sorg 1...dorg ni selagi x dapat xkan senyap..hehee~~so layankan aje....then jenjalan amik gamba n g monumen tower....tyme tuh da mcm nk ujan da...ari da gelap..so balloon x dapat dilepaskan ke udara...dorg jz naekkan utk amik gamba then kuncupkan balik...hurrmmmm.sib bek da g smlm n puas amik gamba...x dela rase terkilan sgt g... pas da turun dr tower tuh ujan turun dengan LEBATNYER....uisshhhh....basah gile laaa tyme sampai kat parking..da la ktorg sesat jap b4 jupe parking..hampeh jek..hehee....tapi sgt SERONOK laaaa...i LIKEEE~~~~hope nx year ade lagi n tyme tuh aku nak nek plak hot balloon tuh... ;)

No comments: