ADS

ADS

Saturday, January 23, 2010

say nothing...do nothing! 2009----->2010

Now oredi 2010... AZAM....hurmm..susah tuh..mcm2 sgt aku nyer resolution dz year..azam2 tahun lepas byk xtercapai..keciwa tol.... tahun lepas 2009..byk sgt bende happened....pahit manis....mcm2 ada!keje yg xbrape nk seronok...gaji yg ciput....tiade motivasi diri...tiade penambahan aset..tiade penambahan akademik...gagal dlm percintaan (bercinta???)....aduiyaiiii... idasyahirah..ooo...idasyahirah..wat happened la dear...hurmmm... sweet moments pon of cos la ade....1 of it..dpt travel jauh....jaohhh....to UK....tyme betol2 keciwa tuh...dpt chance g UK..truz stuju tanpa berfikir pjg.ingat nk ilangkan stress setelah keciwa di msia...kurg la sket stressnye...sgt enjoy!mcm2 tempat aku g...around London...Scotland...France...TQ sooo much to my sister ida syazrina...die yg support aku dr segi financial dll....jasamu sgt2 dikenang..;) tahun ni aku nk berubah... nk jadi keras ati..pentingkan diri...xmo pk prasaan org lagi..asik2 aku yg mengalah. (tu dr sudut percintaan laa).....(ermm..bley ke cmtuh)... tapi ble pk balik....sume tu kan sifat mazmumah..tak baik laaa...so AZAM aku tuk tahun 2010... 1. mestilah nk jadi muslimah sejati...hamba Allah yg taat...anak yg solehah....dan rakan yg baik... 2. spt tahun2 sebelomnyer..aku nk jd GEMOK!!(pelik kan) 3. nk stabil dr segi keje..klu bley xmo la contract lg...shud find the permanent 1..huuu~~~ 4. nk beli kete...(klu cukop duit la.....) 5. xmo lagi nangeh utk benda2 yg xsepatotnyer... 6. nk jupe sumbody yg baik hati....syg aku....and boleh terima aku seadanyer...(yg ni yg PALING SUSAH skali)...sume org ckp aku ni too choosy..huhu..tahlah! Papepon...aku harapkan yg TERBAEK tuk tahun 2010 ni...semoga ape yg dihajatkan akan tercapai...and semoga yg manis2 jek akan happen tuk 2010...AMIN.... =)

No comments: