ADS

ADS

Sunday, January 24, 2010

::MONDAY::

Monday=Isnin=Senin
tiap kali tibe jek arini most of peoples yg BEKERJA terutamanye akan mula mengeluh...ari senin..keje byk...jalan jammed....sume org xde mud keje...bos kelam kabut..aisshh..
aku pon merasakan bende yg same...tiap kali tibenye ari ahad kul 7pm mst aku da rasa kan debaran kerana beberapa jam shj lagi ari isnin akan tiba...malas..malas..dan malas....
MALAS nk keje...after 2days break....malas nk iron baju....malas segala2nyer....adoiiyaaaiii....
tapi nk wat cane kan...selagi aku perlu bekerja ari senin mmg akan aku lalui...tanpa kompromi...eheh~~~
SO...
cmne pon aku xsuke senin..aku mst lalui gak...tanpe senin...xdela selase..rabu..kamis...jumaat..sabtu & juge ahad....
so kene suke hari2!last but not least (cewwah cam ayat nk wat surat)....semoga hari2 yg tiba akan dilalui dgn rase riang & gembira hendaknya!! AMIN.... =)

No comments: